2011. szeptember 15., csütörtök

Új oldal, új történet

Sziasztok.
Megnyitottam a legújabb oldalam. Remélem sok olvasom lesz, legalábbis szeretnék jó párat. Cserékben szívesen benne vagyok bármikor csak majd a chat-be írjatok és válaszolok is.
Először is a szereplőket a "Karakterek" menüpontban láthatjátok, hogy miről szól a történet azt jobb oldalt olvashatjátok.
Miért ezek a szereplők mellett döntöttem, hogy ők lesznek a főszereplők? Nem tudom, Eminem-nek hatalmas fanatikusa vagyok így alap, hogy berakom és a lányoknak is. Hiquaín fogalmam sincs hogyan került a képbe, amikor én Fc Barcelona fan vagyok, de valahogy inkább Real-ost akartam berakni. Szóval így.
Az első fejezet még a héten felkerül, ya és, ha jó sikere lesz akkor folytatom, ha nem akkor törlöm az oldalt is.
Jó siker alatt az értem, hogy pár 'Tetszik' és pár darab komi.
xoxo
Lainie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése